Strona główna
  czujnik klimatyzacji

Between Blank Pages

Temat: fabia/ problem z grzaniem
|
| Podejrzewam, że wszyscy nie wykazaliście sie wystarczającą
cierpliwością,
| tylko po "grzaniu" od razu wachlowaliście pokretłem od temperatury.
| Jednak jesli poczekac jeszcze kilka minut, to temperatura spadnie i
potem
| bedzie utrzymywana na poziomie ustalonym temperatura wybraną pokretłem.
| Taka zimowa klimatyzacja.
| To grzanie jest spowodowane tym, że umieszczony z tyłu auta czujnik
| temperatury najdłuzej się nagrzewa, wiec trochę to trwa.
|
| Radek
|
| Potwierdzam to co napisał powyżej kolega. Na początku grzeje, że nie da
się
| wytrzymać, ale potem temperatura się narmuje. Trzeba więc od poczatku
| ustawić na w miarę możliwości rozsądną temperaturę i będzie ok.
|
|

Dobra, zrobilem próby.
Jeżeli pokrętło jest ustawione na 1. ząbek w temp. i grzeje bardzo mocno (co
jak wiemy nie powinno miec miejsca), to po 30 min. jazdy od momemtu
uruchomienie samochodu (nieruszane pokretlo) nic sie nie stablilizuje i
dziala tak samo, tzn. grzeje ile fabryka dala. Obawiam sie zatem ze teoria
sie nie sprawdza.
M.


Źródło: topranking.pl/1061/fabia,problem,z,grzaniem.php


Temat: Sprawność klimy w autach
Dzis dane mi było odbyć jazdę w korkach Kangurem z klimą. Wczesniej

jechałem

Też renault tylko safrane, działa ok tylko jak się duże różnice zrobi to
jest dość głośno i wichura - to chyba wina szyb - nie odbijaja podczerwni,
i wielkości auta.

Te klimy miezyły temp kierowcy przez fotele bo jakies dziwne kabelki tam sa
czy to czujniki od przeciążeń pasów i poduszek?

Pozdrawiam.


Źródło: topranking.pl/1602/sprawnosc,klimy,w,autach.php


Temat: SKRADZIONO AUTO !
SKRADZIONO AUTO:

TOYOTA COROLLA 2001

(przejsciowka pomiedzy "okularnikiem", a nowa)
Hatchaback (3-drzwiowy)
Czarny metalik
1,4 VVT-i

Widoczne znaki szczegolne:
-dokładka pod zderzak przedni (Toyota)
-halogeny w zderzaku (Toyota)
-wszystkie plastiki zewnetrzne lakierowane na kolor auta
(grill, klamki, zderzaki, lusterka, listwy, spoilery)
-bebny hamulcowe malowane na czarno
-tlumik koncowy TTE (logo wygrawerowane), 2 koncowki (nr seryjny: [e4]
030271)
-auto na felgach stalowych z fabrycznymi 5-ramiennymi deklami
(opony zimowe Conti TS780 165/70R14)
-4 plaskie okragle czujniki cofania na tylnym zderzaku
-auto posiadalo za tylnymi fotelami "kratke"

Elementy charaketerystyczne (niewidoczne):
-numer VIN (nadwozia): JT152ZEB100050691
-numer silnika: 4ZZ0732282
-pod maska belka rozporowa TTE (mocowana w trzech punktach)
-radioodtwarzacz kasetowy JVC - KS-FX433R  (nr seryjny: JV1433L2A27002)
-zmieniarka plyt CD - JVC CH-X200 (12 płyt)
-auto mialo elektryczne szyby i lusterka
-klimatyzacja
-2 poduszki powietrzne
-przebieg w chwili kradziezy niespelna 10 tys. km
-w chwili kradziezy auto posiadalo nr rejestracyjny: WI36487

Przepraszam za wrzucenie tego na grupe - czytam ja dosc regularnie, mam
nadzieje, ze zrozumiecie i przy okazji ktos zwroci uwage.

Prosze o wszelka pomoc i ew. informacje. Kontakt:
- priv
- en@poczta.onet.pl
- GG 5232918


Źródło: topranking.pl/1606/skradziono,auto.php


Temat: lekka refleksja


Za 58tys mozna miec Peugeota 306HDi, klima, full elektryka, podgrzewane
przednie siedzenia, abs, 4xAIR, halogeny, wspoma, czujnik deszczu i inne
pierdoły. Fakt: VW to to nie jest ale za to cena jak za VW POLO 1.4
100KM+boczne poduszki. Miałem właśnie taki wybór i wybrałem francuza.


No właśnie. A ponieważ ta Bora kosztowała "circa 70kPLN" to na stronie
Peugeota można znaleźć jeszcze takie coś :

406 MISTRAL :
 KLIMATYZACJA, FELGI ALUMINIOWE, KIEROWNICA OBSZYTA SKÓRĄ, WYCIERACZKA AUT.
PRZÓD, wsp.k., 4xairbag, ABS,  z.cent., el.szyby, el. i podg.lust.,
świat.przeciwmgielne , radio, komput.pokład.
 4-d  2.0 HDI  90KM
 73,000 PLN
Mysle , że ta 100konna benzynka z Bory nie pojeździ lepiej niż 90koni HDI. A
róznica w spalaniu będzie znaaaaczna. No i auta trochę więcej.....

Piotr


Źródło: topranking.pl/1606/lekka,refleksja.php


Temat: no i chyba juz wiem... vectra c


sarbin napisał(a):
| na 99% kupie opla vectre GTS 2.2 dti 2003 rok, 35 tys km, pelna opcja,
| polskory, nawygacja ksenony,
| cena jakies 50 tys zl,


Mamy GTS'a w firmie - aktualny przebieg 100 kkm - awarie:

-pad czujnika ABS'a - efekt brak ABS i ESP
- rozszczelniona koluma kierownicza - regeneracja 4 kPLN nowa 5,5 kPLN.

Na temat sielnika 2.2 dti sie nie wypowiem bo nasza to 1,8 benzyna.

Co do obslugi - do kierunkow i wycieraczek idzie sie przyzwyczaic, ale
komputer + klimatyzacja to IMHO porazka, zeby cos zmienic trzeba sie
zatrzymac bo gapienie w monitor moze sie skonczyc w rowie.

Mamy jeszcze Vectre C kombi 2,2 benzyna Automat. Porazka - zaliczyla juz 5
razy lawete - sypie sie komputer sterujacy automatem.

Ogolnie firma bazuje na Oplach - Corsy 1,7 diesel, Astry II 1,4 i 1,6
benzyna i wspomniane Vectry. O ile do 100 kkm spisuja sie OK, to pozniej
zaczyna sie koszmar z elektronika. Pada wszystko, a w szegolnosci komputery
sterujace silnikiem. osobiscie nie pchalbym sie w Opla.

Wojtek


Źródło: topranking.pl/1616/no,i,chyba,juz,wiem,vectra,c.php







 Odnośniki
 : Between Blank Pages
 : czujniki parkowania gdzie kupić za ile
 : czujnik temperatury parownika lodówka
 : Czujnik ruchu Oświetlenie schody
 : czujnik poziomowania reflektorów Omega
 : czujnik ciśnienia bezwzględnego Seicento
 : czujnik ABS w Toyota Carina E
 : czujnik TURBINY EGR ASTRA 2
  • podnosniki budowlane
  • wyznacz trase zumi
  • kompendium terminow z zakresu
  • regeneracja odblysnikow warszawa
  • zapytanie o inny plik wymiana zablokowana
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Between Blank Pages | Designed by Elegant WPT