Strona główna
  Części do URSUSa C-360

Between Blank Pages

Temat: Tuning, ale inaczej. Jak?
Użytkownik "Astroman" <zbigi[nie_spamuj]@op.plnapisał w
wiadomości
| jest obudowany dodakowym, specyficznym osprzętem i przekładać
| to wszystko na nowy... Prościej chyba wymienić silnik w tym co
| jest
Ma C-360 z 4 cylindrowym "starym silnikiem" czy też z 3
cylindrowym Perkinsem?


Hmmm... Nie mam pojęcia. Ciągnik jest dość stary, ale czy ma 5, 10
czy 20 lat to nie jestem w stanie powiedzieć. No... bardziej 10
albo więcej.


O wymianie silnika też nie ma co myśleć bo silnik to przecież
kręgosłup ciągnika.


Tyle to wiem :) Tak sobie trochę żartowałem :).
Acz, co prawda, traktory to nie jest mój "konik" ale wydawało mi
się, że Ursus robił różne i może były jakieś mocniejsze wersje
tych ciągników, i może dałoby się zaadoptować bez specjanych
przeróbek "część silnikową" z takiego.


Źródło: topranking.pl/1619/tuning,ale,inaczej,jak.php


Temat: Tuning, ale inaczej. Jak?

ale wydawało mi się, że Ursus robił różne i może były jakieś mocniejsze
wersje tych ciągników, i może dałoby się zaadoptować bez specjanych
przeróbek "część silnikową" z takiego.


Silnik 60 KM to Perkins. To ZTCW najmocniejszy silnik w C-360  Przed nim był
S-4003 z 52 KM przy 2000obr/min. Niestety wydaje mi się że  nic nie da się
zrobić bo zabawy z turbinami są droższe niż kupno mocniejszego ciągnika.
pzdr
Astroman

Źródło: topranking.pl/1619/tuning,ale,inaczej,jak.php


Temat: Spłonęła część hali produkcyjnej w Ursusie
Spłonęła część hali produkcyjnej w Ursusie
to hala z lat 60-tych w tzw starej częsci Ursusa tam produkowano
silniki do starych ciagników C330 i C 360 których produkcji
zaprzestano w kilkanascie lat temu ( od 1976 zaczął
systematycznie wchodzić do produkcji ciagnik na licencji Massey
Ferguson wypierając w 1990r clkowicie serię C). Produkcję tam
prowadzi spólka pracownicza SA należaca do związków zawodowych i
pracowników Ursusa. Piraci w częsciach zamiennych do Ursusa byli
bardzo zainteresowani wstrzymaniem częsci do tych silników w
Ursusie. Stara hala, bałagan, coraz nowa grupka ludzi tracących
pracę lub oczekujących na spóżnioną wypłatę, to czynniki
sprzyjające wypadkowi lub nawet podpaleniu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,298,7706099,7706099,Splonela_czesc_hali_produkcyjnej_w_Ursusie.html


Temat: uzywany PATROL czy JEEP co sądzicie?
radomir 966:

<Z rusami jest tak ze co prawda sa awaryjne ale tanie i czesci jest wszedzie
pelno za grosze. Bardzo wielu maniakow jazdy w terenie kupuje wlasnie stare
gazy czy uazy, ale to sa ludzie ktorzy w tych autach sami grzebia. Ale to
trzeba byc maniakiem i miec czas i umiejetnosci mechaniczne, tym bardziej ze w
bude z gaza ludzie czesto pakuja jakis wiekszy silnik razem ze skrzynia ze
starego mercedesa czy co tam akurat maja pod reka.>

Prawdziwy mężczyzna i wielbiciel dzikich bezdroży, wertepów, leśnych ostępów i
chaszczy nigdy nie kupi drogich i delikatnych gadżetów, dla których najbardziej
odpowiednia jest jazda po gładkiej szosie. Miałem kiedyś dom na wsi w pieknej i
dzikiej okolicy, wśród lasów i bezdroży.Potrzebny był odpowiedni pojazd i udało
mi się kupić niezłego potwora: wojskowy muscel (rocznik 1972), który pod maską
(porównywalna wielkością z Lublinem) miał silnik ursusa C360(!!!). Z tego co
wiem, silnik ten nigdy nie chodził w traktorze, należy wiec przyjąć, że przezyje
niejednego właściciela.Miał ramę, przy której szyna kolejowa to patyk, a blachy
takie, że w razie dziury mozna było zgrabnie odpowiednio wykroić, wspawać (!)
następną, wyszlifować i pomalować. Ciekawostką było to, że blachy były
podwójne(!).W podłodze wspawana stalowa "piatka", coby byle minie się nie
poddał.Oczywiście brak wspomagania i synchronizacji skrzyni biegów czyniły ten
pojazd bardziej "męskim". W porywach osiągał do 70km/h, ale siła była taka, że
za jego pomocą karczowałem teren, wyrywając krzaki z korzeniami.Rejestrowany na
8 osób, miałem z tyłu stare, ale ładne fotele od audi, w których sadzałem gości,
gdy przyjeżdżali do mnie pojeździć w terenie.Doczepiany wał napedu przedniego -
przy napędzie na 4 koła wyłaził z najwiekszych opresji.
Łza się w oku kręci - to był mój ulubiony samochód, z wielką i wspaniała duszą,
nieporównywalną z niczym groźną grą silnika.
Domu na wsi już nie mam, jeźdźę samochodami z blachą jak z puszki po piwie i
muszę uwazać, by ktoś niechcący mi jej nie powyginał.Boję się bocznych dróg, bo
mogę zawadzić o byle kamyk. Ech.., jedyne co mnie pociesza, to fakt, że mojego
muscela kupił nastepny maniak bezdroży i jest - z tego co wiem - bardzo
szczęśliwy.I mieszka w pieknej, dzikiej okolicy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,26745742,26745742,uzywany_PATROL_czy_JEEP_co_sadzicie_.html


Temat: Ursus chce milionów złotych od dystrybutorów "p...
Masz kolego rację dokonał cudu.Rozwalił to co było nie do rozwalenia.Zadna
firma nie kupi go za złamanego centa a grube miliony(być może za zniszczenie
dorobku polskiej fabryki dostał).Na markę ursus pracowały całe
pokolenia.Fabryka ma ponad sto lat.W ostatnich 7-8 zrobiono wszystko aby
sprowadzić ja do " 0 ".Ursus to 170ha powierzchni kilkanaście hal
produkcyjnych po 4-7 ha kilka filii w polsce 22tys.zatrudnionych kilkadziesiąt
tys.maszyn to ptęga.Tego obawiały się jeśli juz inne koncerny.Dziś to jedna
hala jakieś 6-8 ha 300 pracowników 4-5 taśm podukcyjnych.Ot co pozostało po
rządach cudotwórcy.Z takim majątkiem jaki był można prowadzić
restrukturyzację.Były też długi ale( postępowania ugodowe,dofinansowania
budżetu państwa-Kaczmarek dał 250 mln dla zpc ursus(dziś w upadłości)12mln dla
spółek córek(wszystkie w upadłości)itp.Z takiego majątku powstała prężna
montownia 3-5 traktorów dziennie to prawdziwy CUD.Po tej udanej kuracji
pediatry zostało tylko logo.O to chyba chodziło.Dziś nie zdziwi nikogo
informacja ze oto znalazł się inwestor który wchodzi do ursusa(kupuje
go).Pytanie za ile? 15-25 mln to pewnie ogromny sukces.Doktorek dysponował
majątkiem wartym 3-4 MILIARDY ZŁ.CÓDOTWÓRCA.Tak wygląda restrukturyzacja nie
tylko w ursusie ale i w innych firmach. 3 mln bezrobotnych to owoc pracy
takich CÓDOTWÓRCÓW.Rachunek za to kiedyś będzie wystawiony.Na czym dziś można
zarabiać( zostało tylko logo)oczywiste.Niech inni pracują pediatra z kolesiami
da licencję (logo)zbierze haracz.Jakie to proste!Nic nie robić a zarobić!
Ta dewiza przyświeca CÓDOTWÓRCY i jego kolesiom. Jeśli pieprzę głupoty
zapraszam do Ursusa-zwiedzanie gratis pozostałości po udanej
restrukturyzacj.Można obejrzeć hale produkcyjne ODLEWNI,PLK,PLB,PLS,CIĄGNIKA
CIĘŻKIEGO,C-330-C-360,HURTOWNIĘ CZĘŚCI HC i wiele innych za zgodą oczywiście
syndyków.Dziś ci tam rządzą.Pozdrawiam 1 z 12 tys. byłych pracowników.
CHROŃ BOŻE POLSKĘ.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,9875074,9875074,Ursus_chce_milionow_zlotych_od_dystrybutorow_p_.html


Temat: star trek w Wraszawie - czyli ekologiczna A2
star trek w Wraszawie - czyli ekologiczna A2
zycie warszawy zamieszcza kolejny odcinek ofensywy propagandowej - okazuje
sie, ze A2 bedzie bardziej nowoczesna niz szklane domy i star trek razem
wziete - za to duzo taniej (hahaha)

dla porowania - odcinek A1 o dlugosci prawie 100 km - czyli opowiednik trasy
w okolicach Gory Kalwarii - ma kosztowac 360 milionow euro - a wiec 1/3
kosztow 40 kilometrowego odcinka przez Warszawe

no coz - Polak potrafi - marnowac pieniadze

Autostrada będzie ekologiczna

Nowa trasa przez Ursynów ominie rezerwaty przyrody

Ekrany dźwiękochłonne i filtry oczyszczające spaliny wychodzące z tunelu pod
Ursynowem to tylko część zabezpieczeń ekologicznych planowanej autostrady.

- Naszym zadaniem jest budowa dróg przy poszanowaniu środowiska. Dlatego
każdy metr trasy ekspresowej przez Ursynów został zaprojektowany tak, by
przyroda nie doznała uszczerbku - mówi Andrzej Maciejewski, rzecznik
Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która będzie budować
południową obwodnicę Warszawy.

Trasa ominie większość stołecznych rezerwatów przyrody - Skarpę Ursynowską (w
odległości 1,2 km), Las Natoliński (400 m), park Wilanowski (co najmniej
kilometr) oraz rezerwat ornitologiczny Wyspy Zawadowskie. Według wyliczeń
GDDKiA, leśne odcinki projektowanej trasy to tylko sześć, osiem km (przy 40
km całego odcinka warszawskiego, od węzła Konotopa po zachodniej stronie
Ursusa do skrzyżowania z trasą lubelską).

W miejscach zalesionych, głównie na terenie dzielnicy Wawer, "ekspresówka"
pobiegnie estakadami (o długości około dwóch km), tak by zminimalizować
konieczność wycinania drzew i ograniczyć zniszczenia drobnej roślinności. -
Jesteśmy pewni, że te rozwiązania są przyjazne przyrodzie - przekonuje
Andrzej Maciejewski. - W zatwierdzonym niedawno przez wojewodę Planie Ochrony
Mazowieckiego Parku Krajobrazowego południowa obwodnica została uwzględniona.
Gdyby była szkodliwa dla środowiska, eksperci wojewody nie zgodziliby się na
jej budowę.

Dodatkowym zabezpieczeniem trasy będą stojące wzdłuż całej jej długości
szczelne, kilkumetrowe ekrany dźwiękochłonne. Dzięki nim zostanie ograniczony
hałas i emisja spalin do atmosfery.

Przeciw budowie trasy przez południe stolicy protestują niektóre organizacje
ekologiczne. Nieustannie powtarzają, że droga spowoduje dramatyczny spadek
wartości mieszkań na Ursynowie i spustoszy środowisko przyrodnicze.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51,14684195,14684195,star_trek_w_Wraszawie_czyli_ekologiczna_A2.html


Temat: Pomoc

Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW w języku polskim do URSUS-ów:
C-330,C-330M ,C-355,C-360, katalog do C-385
912,914,1012,1014,1222,1224,1614
902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604
932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634
3512,3514,
4512,4514, 5312,5314
5712,5714,
Katalogi części do:
-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]
-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku)

-instrukcja obsługi do ciagnika Ursus MF255 (po polsku)

-Przepisy obsługi do Zetorów : 5211,5245,6211,6245,7211,7245

-Instrukcja obsługi i katalog części do ciągników John Deere : 6520 i 6620 SE (instrukcja do tych modeli), a katalog zawiera modele 6320,6420,6520,6620

-Instrukcja obsługi do MTZ-80,82,82H,82P ,Belarus-550E, 552E, 570,572, 510E,512E,520,522
-Katalog MTZ-80,82

-katalog cześci ciągnika T25A1 (1978r)
-Ciagnik DT-75M- obsługa techniczna (1977)
-instrukcja dla kierowcy ciagników Ursus 45 i Lanz –Bulldog


Jestem w posiadaniu również : (tu już wszystko po polsku)
-instrukcji obsługi i katalogu części do Kombajnu zbożowego Bizon Super ZO56
-instrukcja montarzu, obsługi i katalog części rozdrabaniacza słomy zmodernizowanego do kombajnu zbożowego Bizon Super Z056
- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /K1,SW 400/K1/1
- instrukcja obsługi silnika wysokopreznego SW 400
- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /R3/4, SW 400/R3/5

-instrukcji obsługi i katalogu częsci do pługów zawieszanych : UO 21 1 PzM 230 – „Orzeł” ,
UO 22 1 PzM 230p – „Dzięcioł” , UO 23 1 PzM 330 – „Sęp”, UO 24 1 PzM 335 – „Sokół”

Instrukcje obsługi i katalogi części do :
-pługów zawieszanych(obracanych) Kverneland EM/LM :EM-100/3, EM-85/3, EM-100/4, EM-85/4, EM-100/5, EM-85/5, LM-100/3,LM-85/3, LM-100/4LM-85/4, LM-100/5, LM85/5
-Wału doprawiającego Kverneland (Packomat C 1,5m/2,0m/2,5m, Packomat S 1,5m/2,0m/2,5m)
-prasy zbierającej wysokiego stopnia zgniotu Sipma Z-224/1, Z-225
-prasy zbierającej wysokiego stopnia zgniotu Z-224
-prasy rolującej Fortschritt K442/1
-sadzarki do ziemniaków 2rzędowa S-206, S 211 i S211/1
-siewnika zbożowego "Poznaniak" zawieszany S043/2 oraz 043/3 (67stron)
-rozrzutnika obornika jednoosiowego 3,5t z adapterem poziomym 1 bębnowymA1H N-219/5 i z adapterem poziomym N-219/6
-roztrząsacza obornika RT-21h
-rozrzutnika obornika dwuosiowego 4t z adepterem poziomym jednobębnowym A1H N-235 oraz z adapterem poziomym dwubębnowym A2H N-235/1
-przetrząsaczo-zgrabiarki pasowo-palcowej Z239 i Z-239/1
-przetrząsaczo-zgrabiarki Z 211/2
-TUR1 i TUR 2
-rozsiewacza nawozów ("lejek") zawieszany RNZ (NO12)
-rozsiewacza nawozów zawieszanego dwutarczowego MS400, MS500, MX850 m premium, MX850 h premium , MX1200 h premium, MX1600 h premium
-brony talerzowej Unii Grudziądz CUT
-kosiarki rotacyjnej Z-178
-kosiarki rotacyjnej ZTR-165
-instrukcji obsługi kosiarki uniwersalnej Z034 „Osa2”
-kombajnu do ziemniaków jednorzędowego Anna Z644
-kopaczki półzawieszanej przenośnikowej do ziemniaków Z 609/2
-jednorzędowego kombajnu do zbioru buraków cukrowych Z413”Neptun”
-rozdrabniacza słomy R935/3 do Fortschmitt’a E514
-katalog czesci do Fortschmitt’a E514
-obsypnika ciągnikowego zawieszanego P-431/0
-instrukcji obsługi do przenośnika pneumatycznego do ziarna typ: T-209
-instrukcji obsługi do silosa zbożowego z aktywną wentylacją BIN 20/W
-urządzenia do zaprawiania nasion siewnika zbożowego zawieszanego „Poznaniak6”S043/3
-rozdrabniacza bijakowego H119 KTM 0826-126-811-900 oraz H119/2 KTM 0826-126-811-925
-mieszalnika pasz sypkich :
H033 KTM 0826-122-803-307
H033/1 KTM 0826-122-803-310
H033/2 KTM 0826-122-803-322
H033/3 KTM 0826-122-803-335
H033/4 KTM 0826-122-803-348

-uniwersalnej ładowarki hydraulicznej UNHZ – 500 (katalog- 138stron, instrukcja 20 stron)
-opryskiwacza ciągnikowego zawieszanego polowego Termit 400,403,301,303
- Instrukcja obsługi Glebogryzakra zawieszana U500 /1-1,6 (GGz1,6)”Solger” U500/3(GGz 1,Cool”Solger A”
-Instrukcje obsługi do rozrzutnika ciagnikowego wapna N009/0-2 Piast

-Instrukcje obsługi do siewnika nawozowego zawieszanego N004/0-26 Gustlik

-instrukcja obslugi i katalog czesci Zestawu Zbierajacego Wieloczynnościowego

Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Źródło: topranking.pl/930/81,pomoc.php







 Odnośniki
 : Between Blank Pages
 : części zamienne Ford Escort
 : części do kosiarek AL.-KO
 : części Alfa Romeo Bielsko
 : części DO Suzuki Bandit 650
 : części do aut japońskich-warszawa
 : części do Volkswagena LT 35
 : części używane Mercedes sprrinter
  • kody do telefonow gsm
  • peter o toole
  • optiarc;ad;7540
  • dziedziny fizyki
  • czujnik z afp
  • Polly poket Zabawki
  • nepalscy dyplomaci
  • Lampart Wydawnictwo
  • Chojna plan miasta
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Between Blank Pages | Designed by Elegant WPT